Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
SVET IDEJ
Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne Svetidej.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem komuniciranju (ZEKom-1).

S spletno trgovino Svetidej.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja Modus svetovanje Slavko Rudolf, Tanja Rudolf s.p.,matična številka: 6283314000, davčna številka: SI53839234, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Modus svetovanje).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Modus svetovanjem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine.

V primeru podražitve naročenih artiklov veljajo cene, ki so navedene v naročilu.

Ponudba spletne trgovine se redno ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Naročanje in rok dobave

Naročanje poteka preko interneta 24 ur in vse dni v letu.Za oddajo naročila je potrebna registracija kupca.

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Pred končno oddajo naročila je kupcu na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb "Ne, želim popraviti naročilo". Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb "Da, dokončno potrjujem naročilo" je naročilo dejansko posredovano.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. (Prejeta naročila ponudnik obdela ob 13. uri vsak delovni dan. Do tega trenutka lahko kupec prekliče naročilo, kar lahko stori na kontaktnem elektronskem naslovu. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na ponudnikovi spletni strani. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen.) Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini.

Vsak delovni dan ponudnik pregleda prejeta naročila, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Običajni rok dobave je 5-10 delovnih dni. V kolikor želenih artiklov ni v skladišču na Danskem, naročnik prejme obvestilo o roku dobave oz. nedobave.

Naročeno blago prodajalec odpremi v 5-10 delovnih dneh, razen v primeru zaloge v skladišču na Igu ( kuverte in PVC škatlice ). V primeru, da določenega izdelka trenutno ni na zalogi v centralnem skladišču na Danskem, kupca o tem obvestimo.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Modus svetovanje jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

V primeru, da kupec z naročenimi artikli ni zadovoljen, ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopa od pogodbe, pri čemer v skladu z zakonom ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe, se pa v podjetju Modus toplo priporočamo, da izpolnete obrazec za zamenjavo / vračilo blaga, da lahko morebitne napake in slabosti odpravimo. Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajst dni po odstopu od pogodbe, izdelki pa morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, razen v primeru, da poškodb na blagu ni povzročil potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika pri vračilu blaga je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku.

Modus svetovanje nosi tudi odgovornost za stvarne napake blaga, ki se pokažejo v roku dveh let od prevzema blaga, pri čemer mora potrošnik odkrito napako reklamirati v dveh mesecih od odkritja napake. Podjetje se je dolžno v 8 dneh na reklamacijo odzvati. V kolikor gre za rabljeno blago, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Kupnino za vrnjene artikle bomo nakazali na transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vrnemo najkasneje v 14 dneh po prevzemu vrnjenega blaga.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti)

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

Pritožbe in spori

Modus svetovanje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031-641706 ali po elektronski pošti svetidej@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Modus svetovanje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Modus svetovanje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Modus svetovanje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.